úterý 27. června 2017


Milý dárek od manžela....dlouho jsem o nich snila  (asi moc nahlas) :-)))

Máte taky nějaké tajné přání???

22 komentářů:

  1. KRÁSNÉ..to já můžu i křičet a nic:o))))..u nás je na hlavním programu nyní bolest..ale nemůžu být sobecká, je mi ho opravdu líto...Krásné dny a naušničky si užij!

    OdpovědětVymazat
  2. Máme, máme přání ☺ to víš, že jo.
    Ať se krásně nosí. Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí, ... Krásný zbytek posledního školního týdne.

      Vymazat
  3. Evka ja po ničom takom ženskom netúžim, Od minulého leta som dosť pribrala, tak schudnúť, ale manžel za mňa asi neschudnete. A také niečo extra? Kefovu brusku, ale to mi tiež nikto nesplní lebo je drahá, tak čo ešte, také pekné ? Ani neviem.
    Dlho som nebola na blogu, malá rastie ako z vody. Uži si náušnice a dodatočne všetko najlepšie k narodeninám prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že by s něco našlo :)))
      Lolinka je malý drak, pěkně rozvazuje..... a díky za narozeninové přáníčko.

      Vymazat
  4. Krásné splněné přání, náušnice užívej společně s létem. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Inu, není nad to, snít dostatečně hlasitě. :-) Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem ze spaní moc mluvila :-)))

      Vymazat
  6. Snít nahlas by se občas mělo. Je to od manžela milé :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  7. Také snívám nahlas, občas se zaslechne :o))). Perličky také ráda nosím.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, jsou nádherné a je super, že manžel plní Tvé sny. :o)
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, moc pěkné naušnice. Mám štěstí, že když si něco moc přeji, tak mi to manžel nebo synové splní.

    OdpovědětVymazat