pondělí 31. července 2017

Vyrazila jsem na slevové nákupy a byla jsem docela úspěšná.
Co vy? Taky? 
Já si doplnila šatník a koupila jsem si bavlněné osušky na plážová lehátka (určitě je budu letos ještě potřebovat:-)








20 komentářů:

  1. Samé zajímavé kousky!!! Osušky vypadají dobře :-) Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi byla opravdu úspěšná. Vše se mi moc líbí.
    Takže jo,jo - OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se tam objeví i hezké kousky.

      Vymazat
  3. Krásné kousky Evo. Já po slevách nebyla a asi již letní věci si kupovat nebudu :o), mám jich zásobu a neunosila bych je. Mohu se zeptat kde si ulovila ty báječné osušky ? Ty bych brala hned...
    Měj prima den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já provedla generální úklid skříně , tak mám místo na nové kousky:-)))osušky jsou z Drážďan.

      Vymazat
  4. Moc hezké kousky, Evi! Ta sukně je nádherná! Já pro sebe zatím celkem nic moc, ale velká taška pro manžela, což jsem opravdu ráda, není zrovna nakupovací typ :o)
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I nákupy pro chlapy potéší :-))))

      Vymazat
  5. Evi, ach..nádhera..všechno je luxusní. Osušky jsou taky super. Já místo slev mám jen triko , legíny a štětec v ruce:o(..Určitě to ale napravím. Naši mladí mi z Ameriky přivezli krásné šaty, zimní péřovou bundu Calvin Klein a ještě svetřík. Takže radost veliká..ještě si musím udělat nějakou sama:o)). Měj se krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé mít dvorní dodavatele :-)))

      Vymazat
  6. Pekné kúsky na tvoju mladistvú postavu:-)
    Samozrejme nakupujem v zľave, práve mi ide zo zoot-u tmavomodrý trenčkot Bugatti:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, to se někdy povede, takovéto nákupy. Já když jdu cíleně, tak nic nepřinesu, ale když jen tak zaběhnu do obchodů, většinou se také zadaří.
    Hezké kousky sis vybrala.
    Přeji pohodové dny. D:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle taky znám. Pokaždé nejsem úspěšná.

      Vymazat
  8. Pěkné úlovky. Já na lovu ve slevách zatím nebyla. Možná v těch vedrech, co budou tento týden, není špatný nápad zaplout někam do klimatizovaného nákupního centra (mé pracoviště v budově z 1. republiky je klimatizace prosté, navíc s oknem na jih, takže ke konci pracovní doby jsem už lehce pečená).
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitra tam bude určitě nejlíp :-)))

      Vymazat
  9. Tak to já za tebou Evi pokulhávám ☺ zatím jsem si nic nekoupila. Ty sis však dopřála moc pěkné kousky...super, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše za jeden výlet. Někdy se zadaří :-)

      Vymazat
  10. :-) Musím tě pochválit - jsi nesmírně šikovná. Tak si to krásně užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že nákupy jdou docela lehce.-)

      Vymazat