úterý 1. srpna 2017

V létě mlsáme...... bohužel na některé druhy ovoce mám alergii, takže si ho musím tepelně upravovat
A tak jsme si ugrilovali nektarinky.

Rozkrojila jsem je na půlky, řeznou stranu jsem posypala třtinovým cukrem a ugrilovala je.... podávala jsem je s řeckým jogurtem, mátou a piniovými oříšky.

Taky vás trápí alergie? Co mlsáte vy?

P.S.
2.8.1985 jsme měli svatbu.
Takže zitra slavímeeeee :-)
32 společných let..... život máme pestrý:-)



6 komentářů:

  1. Nektarinky vypadají lákavě a k takovému krásnému výročí velké blahopřání... ať vám tak dobrý život vydrží i nadále a přinese vám hodně radosti a pohody.

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji k vašemu výročí a přeji, ať máte život stále tak pestrý !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Evi i já blahopřeji k výročí a přeji spoustu barev do dalších společných let.
    Jana

    OdpovědětVymazat